مشاوره حقوقی رایگان 09190218124

مشاوره حقوقی رایگان 09190218124

a.saidnesuad@yahoo.com

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 418
بازدید دیروز : 338
بازدید هفته : 1815
بازدید ماه : 3528
بازدید کل : 101191
تعداد مطالب : 595
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



دخترک تهرانی مادرش را کشت

در ساعت 18:30 روز 26 دی مأموران کلانتری 106 نامجو از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در جریان یک فقره فوت مشکوک در آدرس میدان امام حسین – خیابان سلمان فارسی قرار گرفتند.

در بررسی‌های مقدماتی مشخص شد که جسد متعلق به زن 65 ساله به هویت طاهره است که یک رشته کمربند به دور گردن وی بسته شده است.

با آغاز تحقیقات در صحنه کشف جسد، دختر مقتوله در اظهارات اولیه خود به کارآگاهان گفت: من به پشت‌بام رفته بودم و زمانیکه برگشتم مادرم را در حالیکه خود را با کمربند خفه کرده بود مشاهده کردم که بلافاصله موضوع را به پلیس خبر دادم.

با وجود اظهارات دختر مقتوله، بازرسی صحنه جرم توسط کارآگاهان اداره دهم و جمع آوری دلایل و مستندات نشان از آن داشت که امکان هرگونه خودکشی از سوی مقتوله وجود نداشته است.

بار دیگر تحقیقات فنی از دختر مقتوله در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و در نهایت دختر مقتوله به نام مونا 16 ساله چاره‌ای جز بیان حقیقت ندیده و لب به اعتراف گشود و به قتل مادرش اعتراف کرد.

مونا در اعترافات خود به کارآگاهان گفت: بعداز ظهر به حمام رفته بودم و زمانیکه بیرون آمدم مشاهده کردم دوستم با تلفن همراه من تماس گرفته و مادرم به گوشی من جواب داده و از او خواسته تا دیگر با من ارتباط نداشته باشد؛ این موضوع مرا بسیار عصبانی کرده بود و با او شروع به جرو بحث کردم که ادامه آن منجر به درگیری میان ما شد.

وی ادامه داد: زمانیکه از هم جدا شدیم و مادرم نشست، کمربند شلوار پدرم را برداشته و دور گردن مادرم انداختم و از 2 طرف کشیدم که در نهایت منجر به مرگ او شد.

سرهنگ عباسعلی محمدیان، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: برابر تحقیقات انجام شده مشخص شده که متهم این پرونده با تعدادی از افرادی ارتباط داشته که این موضوع باعث اعتراض والدین وی شده و این اعتراضات زمینه درگیری طولانی مدت آنها با فرزندشان بوده است.

وی افزود: با توجه به اعتراف صریح متهم به قتل مادرش، با قرار بازداشت از سوی مقام قضایی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است


نويسنده: علی اکبر سیدنژاد تاريخ: یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:دخترک تهرانی ,مادرش, کشتن,دخترک تهرانی مادرش را کشت,, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

علی اکبر سیدنژاد کارشناس ارشد حقوق 09190218124

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to lawyer9.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com